mandag 24. november 2008

Min farsdag ...


... kom også på en søndag i november, men noe seinere enn det som er vanlig:) Men hva gjør vel egentlig det?


Mitt barnebarn nr. 2, Embla på 4, hadde lovt meg farsdagsfeiring når jeg kom på besøk til Saltnes. Hun hadde også lovt at hun og mammaen skulle hente på flyplassen på Rygge. Slik ble det også, faktisk ... som hun pleier å si:)


Rett nok sov hun da jeg kom inn i bilen. Men hun lot seg vekke og holdt meg i handa fra Rygge til Saltnes. Farsdagsfeiring ble det både lørdag 22. og søndag 23. ... hjertesjokoladekake med stjerneskudd og svartbrus som hun sier, Pepsi Max.


Barnebarn er noen herlige skapninger. Hva som ligger i det, lar seg ikke forklare med få ord. Jeg tror det er riktig å si at det bare må oppleves:)


Torbjørn

1 kommentar:

Nina sa...

Heisann!

Så fint å se bloggen din! Godt å se på bilder av deg :-)

Stor klem fra Nina