søndag 7. desember 2008

Det var sikkert sjarmerende ...


... å vente på oppdateringer om likt og ulikt i den tida brevskriving var kommunikasjonsmiddelet med stor K. Imidlertid synes jeg blogging er en ypperlig måte å holde seg oppdatert på ... enten det gjelder barn, barnebarn eller andre ... både kjente og kjære;) I dag da jeg åpnet bloggen min i tanker om å yte et lite bidrag, kom jeg tilfeldigvis til å se på mitt forrige innlegg. 1 kommentarer stod det faktisk! Aldeles nytt for meg!


Kommentaren var fra Nina ... som jeg altså er gudfaren til:) Jeg vet ikke hvor lenge det er naturlig å kalle seg slikt, men uansett var det kjempekoselig. Og jeg husker faktisk da Nina ble døpt!! Etter en rask research via bloggen til Kjersti skjønte jeg hvordan Nina hadde funnet meg igjen. Så til deg Nina: Tusen takk for kommentaren. Du har en fin familie:)


Sånn i skrivende stund tenker jeg at blogging er minst like sjarmerende som Amerikabrevene ...


Da jeg blogget forrige gang, tenkte jeg at neste innlegg skulle handle om tvillingene, Anna og Brage:) Nå kom jeg litt ut av det på grunn av kommentaren fra Nina. Så derfor skal jeg sette inn et bilde av huset jeg bor i, slik at du Nina i det minste kan ha litt peiling. I andre etasje i lavblokka til venstre.


Torbjørn

2 kommentarer:

Kjersti sa...

Hei! Skulle bare si at du faktisk hadde fått en kommentar før den fra Nina. Jeg kommenterte innlegget fra 2.november. Bare sånn at du vet at jeg var først, faktisk :)

Nina sa...

Hehe, ikke noe krangling nå :-)

For å adressere spørsmålet ditt; Du vil ALLTID være fadderen min!

Så fint å få se bilde av blokka di, fint å lese bloggen din og å se bilder av deg igjen. Barten og det gode smilet er fremdeles på plass :-)

Er noen år siden nå, men jeg husker så godt en tur jeg var nordpå som jeg ble så uendelig skuffet.. Farmor så at Torbjørn skulle komme samtidig som jeg var der og jeg gledet meg skikkelig. Problemet var bare at farmor og jeg snakket om hverandre, og da "Torbjørn" kom, så var det han i slekta til oldefar og ikke deg...

Takk for kommentaren, er godt fornøyd med ungene jeg også :-) Ellers så har jo du noen helt nydelige barnebarn!

Neste gang du er på østlandet synes jeg at vi burde møtes alle sammen!

Stor klem fra meg