mandag 27. oktober 2008

Jeg lar meg imponere av andres blogger ....


Noen ganger av informasjonsmengden i "fagbloggene", både det bloggerne produserer selv og lenkingen til allehånde ny og relevant informasjon. Andre ganger imponeres jeg av det vakre og vare samspillet mellom tekst, bilder og ulike effekter i "hverdagsbloggene". Den siste kategorien representerer gjerne vel så mye tanke og ettertanke som den første ... tenker jeg.


I grunnen vet jeg ikke helt hvilken kategori jeg tilhører ... en slags "grovsmed". Det er i alle fall et faktum at jeg opplever egen produksjon som både kjedelig og livløs. Derfor har jeg begynt å tenke på om jeg kan gjøre grep for å vitalisere bloggen min en smule. Ingen beslutning er tatt, men kanskje jeg skulle forsøke med noen lenker jeg også? Vi får se ...


Enn så lenge nøyer jeg meg med et høstbilde fra nord ... dog fra en annen høst enn denne.


Torbjørn



Ingen kommentarer: