tirsdag 28. oktober 2008

I utvikling eller ....

Jeg får tro på mine egne hensikter fra i går om å gjøre bloggen min mer levende. Hva er da mer naturlig enn å la innholdet være aktuelt, for ikke å si dagsaktuelt? Jeg må gjøre min hverdag .. arbeidsdagen .. til en del av bloggen min:)



Mange ganger har jeg tenkt på hva som er den gode timen i jobben .. den jeg er fornøyd med, eller den elevene er fornøyde med? Det går nesten ikke an å være uenig:) Jeg gjør hvertfall alt jeg kan, for at elevene skal være fornøyde på veien mot kompetansemålene.



I dette arbeidet har jeg hatt både glede og inspirasjon av bloggen til Leif Harboe. Fra bloggen hans går det allehånde tråder til andre sine blogger, programvare m.m. For eks. til denne: http://www.aitel.hist.no/~svendah/FoU/digitest.php#hvorfor

Denne uka har vært ganske krevende forresten ... mange omdisponeringer pga at 10. kl er ute og mottar informasjon om mulige utdanningsveier. Men i disse tider er det i grunnen godt å ha en relativt trygg arbeidplass.

Torbjørn

Ingen kommentarer: