torsdag 18. september 2008

Jo ... jeg tenker å prate mer med meg selv, faktisk:)

På fint kalles det jo å blogge, men jeg synes overskrifta egentlig er ganske beskrivende.

Til en gang i sommer hadde jeg to blogger, men så avviklet jeg den ene. Basert på min produksjon av innlegg burde én blogg holde i massevis. Så nå tenker jeg at jeg får være mer produktiv enn på lenge og berette om likt og ulikt i denne ene bloggen.

Båtsesongene har jo krympet i begge ender .. fra 32 overnattinger i 2006, via 25 i 2007 og til 20 i år. Derfor blir det i overkant "råflott" med en egen båtturblogg! Jeg har derfor til hensikt å holde liv i denne ene bloggen med drypp fra både arbeid og fritid. Om det passer å kalle den "sporene", får i grunnen være en annen skål. Nå er jeg her og tror og håper jeg er i gang igjen.

Ett av mine fire barnebarn, Embla på 4, hadde en periode der hun vektla ting ved å føye til ordet "faktisk". Jeg får si med henne at i morgen skal jeg komme litt videre i denne praten med meg selv, faktisk:)

Torbjørn

Ingen kommentarer: