tirsdag 20. oktober 2009

Dager og uker bare flyr av sted ...

Dermed mangler det heller ikke på stoff til å skrive om .... I går skulle jeg pynte på statistikken min, men fikk ikke til å laste opp bilder. Dermed ble det ingen skriving .... Det samme skjedde i dag også .... Feilen var imidlertid min, så nå håper jeg å blogge igjen før "finessen" er glemt:)

Årets høstferie - uke 41 - ble tilbrakt på Kreta sammen med et vennepar fra Bodø, Berit og Arnold. Med dagstemperaturer på 27 - 29 grader ble det i grunnen en fin, men kort kompensasjon for den sommeren som ikke dukket opp på Vestlandet etter midten av juli, hvertfall. Det var nemlig da jeg forlot sommeren i nord og ikke så mer til den før altså i høstferien.

Som flere ganger før var bestillingen av opphold med "all inclusive". Jeg synes dette er en praktisk og ikke minst rimelig måte å feriere på. En vet hvor matbordet står hen, så det er i grunnen bare å innfinne seg når måltidene serveres. Det skal imidlertid sies at tilbudet var på ingen måte overdådig, men greitt nok. Jeg tror også det faktum at sesongen var nærmest over bidro til et redusert tilbud. Uten å klage fikk en følelsen av at hotellet gikk tom for stadig mer:)

Skapningen på bildet .. 6 - 7 cm lang .. hadde en "mellomlanding" i hodet til Arnold før den bokstavelig talt havnet under bordet. Så sånn kan det gå med "all inclusive" på bestillingen:)

Jeg tenker jeg avslutter der for i dag, men har til hensikt å rapportere enda en gang fra Kreta .. med noen flere bilder neste gang:)


Torbjørn

Ingen kommentarer: